ولنتاین مبارک
ღღღ I ღღღ U ღღღ

ولنتاین واسه کیاس
واس شماعاشقاس

ماکه عشقمون خداس
کادومون بابقیه جداس


 

پسر است دیگر
ولنتاین یهو گم میشود!!!

ی دختری استاتوس گذاشته بود
من باهر کسی دوست شم ی روز قبل ولنتاین قهر میکنم
فرداش اشتی میکنم
لامصب دختر ک نیست زن زندگیه...


ﭘﺎﺭﺳﺎﻝ ﻭ ﺳﺎﻟﻬﺎﯼ ﭘﯿﺶ ﻧﺰﺩﯾﮑﺎﯼ ﺭﻭﺯ ﻭﺍﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﺩﻟﺨﻮﺵ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﻣﻨﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﻋﺸﻘﻢ ﮐﺎﺩﻭ ﻣﯽ‌ﺧﺮﻡ... ﺍﻣﺴﺎﻝ ﺩﻝ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﯽ ﻭﺍﺳﺶ ﮐﺎﺩﻭ ﻣﯿﺨﺮﻩ؟


آهاااای...
اونایی ک کادوی ولنتاین میگیرین
کوفتتون بشه ایشالا...


شب عشق است و هر کس دست یار خویش می بوسد، غریبم، بی کسم، من دست غم، غم دست من بوسد، ولنتاین مبارک


 

 


نظرات شما عزیزان:

aidin
ساعت11:11---25 بهمن 1392
با افتخار لینک شدید

aidin
ساعت19:19---24 بهمن 1392
mersi azizam az hozoret webloget kheyli gashange movafag bashi har vagt link kardi behe mbego
onvan: بهترین وبلاگ عاشقانه
link : WwW.lord_pranses.lxb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ولنتاین,
+ پنج شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 14:42 توسط عشق